miercuri, 8 noiembrie 2017

Propriul tau imperiu prin intermediul unei francize

... știai că?

... în 11 noiembrie 2017 Louvre Abu Dhabi își va deschide porțile. Da, ai citit bine! Peste nici trei zile din momentul în care scriu aceste rânduri unul dintre cele mai importante și renumite muzee din lume își deschide o filială în capitala Emiratelor Arabe Unite. Cum e posibil acest lucru? Prin intermediul unui contract asemănător francizelor, concept despre care ai mai citit pe blogul meu în această primăvară, aici.
Din ce motive a fost avantajos acest contract neașteptat între Louvre și  Ministerul Culturii din Emirate? Într-o eră în care totul se realizează urmărind profituri, putem afirma clar că în mare procent motivațiile  nu au fost de ordin cultural, ci de natură pecuniară.  Dovadă pentru acest fapt stă chiar momentul tardiv în care are loc marea deschidere, ținând cont că primele tatonări au fost făcute acum 10 ani, în 2007. Potrivit surselor, criza financiară a determinat amânarea inaugurării impresionantelor galerii ale Louvre Abu Dhabi. Dorința Emiratelor a se făli cu o fărâmă din muzeul – capodoperă, ce păstrează în sine secole de istorie și cultură este pe deplin îndreptățită, întrucât adaugă un plus de valoare țării lor.
 
Louvre-Abu-Dhabi
Sursă foto: Gulf News

 


... te-ai gândit că? 

francize.ro
... ai putea lua și tu o inițiativă asemănătoare, alegând un brand deja celebru pe care să îl aduci în orașul tău? Deși investiția inițială e consistentă, rezultatele sunt pe măsură.
Pentru un tânăr care își caută o direcție și pune în balanță înființarea unui start-up cu achiziția unei francize, exemplul de mai sus referitor la muzeul Louvre este elocvent. Construcția clădirii în care Louvre Abu Dhabi va fi găzduit a costat enorm, la fel și taxa pe care aceștia o achită Muzeului Louvre din Paris. Cu aceeași sumă de bani ar fi putut construi ei înșiși ceva spectaculos. Totuși, ceea ce vinde bine astăzi este brand-ul. Valul de vizitatori va fi cu siguranță mai mare datorită renumelui clădit de celebra instituție pariziană. În mod asemănător, oamenii au mai mare încredere într-o companie răspândită internațional, despre care există în nenumărate surse feedback și este de notorietate decât într-un start-up care rămne pentru luni sau ani de zile un no-name în domeniul său, întrucât dezvoltarea necesită sume mari de bani și timp pentru a câștiga încrederea publicului.
Brand-ul vine, în cadrul unei francize, la pachet cu know-how-ul: metoda clară în care trebuie realizată fiecare procedură astfel încât să se alinieze la standardele impuse de, am putea spune, compania-mamă.    
Mai mult, materialele de marketing sunt deja concepute și puse la dispoziție, designul spațiului în care se desfășoară activitatea e predefinit, iar succesul este aproape o certitudine, întrucât modelul de afacere s-a dovedit a funcționa la nivel optim și în alte locații.  
Toate aceste elemente sunt încurajatoare pentru un tânăr încrezător, care deține o sumă de bani gata pentru a fi investită. De exemplu, un model de afacere ce pare tentant este în domeniul educației.

logiscool
 Franciza Logiscool are la bază nevoia tot mai mare de abilități digitale în rândul tinerilor și pune la dispoziție o platformă interactivă care are ca scop învățarea unui limbaj de programare în mod creativ și apelând la metode cu tentă ludică. La fel ca și orice alt business, pretinde implicare și dorință de a promova pe plan local conceptul, cu scopul de a ajunge la cât mai mulți potențiali clienți. Potrivit statisticilor Logiscool, peste 10000 de copii cu vârste între 6 și 18 ani –au folosit deja de această tehnologie, în peste 44 de locații din 7 tări. Informații suplimentare despre franciza sunt în tabelul de mai jos, preluat de pe site-ul oficial Francize.ro: 


franciza-logiscool

Privit din afară, acest sistem pare a avea dezavantaje net inferioare plus-urilor pe care le prezintă. Printre posibilele neplăceri cauzate de francizare sunt constrângerile, limitele impuse de francizat, astfel încât ideile ori conceptele originale ale francizorului nu pot fi puse în practică din cauza contractului prestabilit și a necesității ca afacerea să își păstreze omogenitatea în fiecare punct de lucru. Mai mult, antreprenorul e considerat în general a fi acea persoană care nu are un superior, un șef, Totuși, în cazul francizei, este necesară o raportare constantă a activității, așadar există un nivel superior, căruia atreprenorul trebuie să îi acorde importanța și respectul cuvenite, oferind orice dată statistică solicitată. 

Însumând toate aspectele menționate, concluzia mea este că unei persoane în căutare de idei de afaceri ce dorește să investească dar nu are multă experiență în business franciza i s-ar potrivi perfect. (Evident, există mai multe nivele de francizori, inclusiv persoane care au mai multe afaceri și implicit dețin o vastă experiență. Totuși, acestui gen de persoane le vor face recomandări specialiștii în domeniu.) Unei persoane pline de inițiativă, indiferent de vârstă, care iubește copiii și are afinități spre domeniul educațional, i-aș vorbi cu siguranță despre Logiscool ca model de business elegant, eficient și sigur. 

Sursa: logiscool.com


Tu în ce franciză te vezi implicat?











Articol înscris în proba 17 a competiției SuperBlog. 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

@Corina. Un produs Blogger.

Cele mai citite postari:

Persoane interesate

Arhiva

Despre noi...

De multe ori valurile timpului te poarta pe nisipuri stralucitoare si aurii, mai mult decat ti-ai fi imaginat. Au trecut ani de zile (cam 7-8) de cand, timid, o copila de nici 16 ani impreuna cu mama ei s-au avantat in necunoscutul internetului. Ne-ati fost alaturi, ne-am cunoscut si am comunicat cu multe dintre dumneavoastra. Fie pasiunea pentru vintage, fie dragostea pentru handmade ne-au unit.

Copila a crescut si s-a casatorit cu un om minunat, care a continuat ce au inceput parintii - sa sustina tanara cutezatoare. Acum noi doi traim zile minunate. Sotul meu drag visa demult ca una dintre camere sa o amenajam pentru a ne fi dormitor. Apoi a cedat cu drag camera ca sa ne facem in ea un atelier cochet de creatie vestimentara - dormitorul fiind acum cea mai micuta dintre camerele casei, dar suficienta pentru cuibusorul intim pe care vrem sa il reprezinte.

Peretii atelierului nostru au fost doar caramida - am avut mult de lucru pana sa fie gata. Pana atunci, masinile de cusut au stat intr-o alta camera, si am pornit activitatea. Din februarie 2016, ne-am mutat in atelier! Una dintre cele mai dragi realizari ale noastre e cuibusorul in care ma pot desfasura asa cum îmi place mie si-mi pot pune in practica toate proiectele!

Intre comenzile care nu au întârziat sa apară, intentionez sa imi las si propria imaginație "sa danseze", iar rezultatele vor fi disponibile pentru vanzare în pagina Creațiile noastre.

Fie ca doriti sa cumparati ceva din produsele disponibile, sau vreti sa cream impreuna o tinuta pentru un eveniment sau pur si simplu pentru a va sublinia feminitatea, trasatura ce trebuie sa ne defineasca pe toate zi de zi, sunt deschisa la idei si ma puteti contacta la tel. 0746071717 sau corinaberciu@ymail.com.

O altă pasiune de-a mea este să-mi aștern ideile în scris, motiv pentru care în paginile Gânduri și Informații utile veți putea citi materiale compuse de mine în care veți regăsi fie lucruri personale, fie noutăți din diferite domenii sau link-uri spre unele site-uri ce mi se par că merită atenția dvs.

© CATMade by Corina Toldas, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena