Internetul e împânzit de articole, video-uri, cărți – gratuite ori contra
cost – cu scopul de a te învăța să vinzi. Cei mai buni pot vinde chiar și o
șosetă desperecheată la preț de ciorapi de lână organică, și asta cu eforturi
minime. Pentru ceilalți, e nevoie de muncă și cuvinte bine calculate.
În general, cumpărătorul merge la cumpărături având în minte o nevoie de-a
sa. Realist vorbind însă, majoritatea lucrurilor pe care le cumpărăm fac parte
din categoria dorințe – lucruri ce nu
ne sunt vitale, însă la care tânjim, crezând că sun startul spre o viață mai
comodă, mai plăcută. Practic, doar de hrană ne depinde viața – fără de restul
lucrurilor putem supraviețui... însă oare mai știm cum?
Din acest motiv, un vânzător care e în același timp bun psiholog va ști să
citească, prin conversații aparent banale, care este fundația dorinței
clientului și să zidească peste aceasta, cărămidă pe cărămidă, detalii ce să
alimenteze dorința și să conducă spre rezultat – vânzarea.
Unul dintre produsele ce se încadrează cu siguranță în categoria de dorințe
pătimașe pentru unii este sistemul audio S2000Pro de la Edifier. Tehnologie de ultimă generație, într-un design plin de eleganță,
acest sistem e conceput pentru a da sunetului
o altă dimensiune. Un produs exclusivist, este conceput astfel încât cartea lui
de vizită să fie calitatea
durabilă și aspectul luxos,
acesta este o soluție audio premium, ce merită testată.

Pentru o persoană ce dorește să cumpere un astfel de sistem pentru a își
oferi o experiență unică și a îmbunătăți design-ul locuinței, m-aș axa pe
aspectul deosebit al produsului, dar și pe calitatea sunetului pe care o oferă,
dând posibilitatea testării în magazin.
Clienților care cumpără
online le-aș vorbi despre momentele de neuitat ce pot trăite având la
dispoziție un astfel de instrument unic, conceput pentru înregistrarea și
mixarea muzicii chiar acasă. Aș folosi imagini reprezentative, atât cele
standard pentru produs, cât și unele ce să ilustreze aspectul sistemului audio
într-un living spectaculos, poate chiar poze surprinse în timpul unei petreceri
în care atmosfera plăcută e întreținută datorită muzicii.
Cum spuneam în paragrafele introductive, aș vedea care este dorința și m-aș
axa pe acel domeniu, arătând în ce fel sistemul S2000Pro o satisface și oferă
chiar mai mult decât atât.
Ție, care citești acest articol și nu ai fost pus niciodată în situația să
vinzi ceva, vreau să îți spun că în spatele acestor tehnici nu e nicio
înșelătorie. Persoana care intră în contact cu un obiect, în acest caz un
sistem audio, are o sumă de bani alocată pentru acest lucru și dorește să îl
cumpere. Un vânzător bun nu face decât să potențeze atuurile produsului său,
ajutându-l să facă alegerea cea mai bună și profitabilă. Așadar, nu merge la
cumpărături circumspect, văzând în orice afirmație a vânzătorilor o metodă de
persuasiune ori o tehnică de vânzare. Studiază bine piața și vei ști alege ce e
mai bun!
Articol scris pentru SuperBlog.
0 comentarii:
Trimiteți un comentariu